مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-24بين الملل

وزیر اسراییلی تهدید کرد در صورت توقف شهرک سازی ها، از کابینه انصراف می دهد


گانتس گفته بود که شهرک سازی در شهرک آویتار تنها بر اساس قانون خواهد بود و تا زمان اتمام نقشه برداری از اراضی، هیچ تصمیمی اتخاذ نخواهد شد.

- گانتس گفته بود که شهرک سازی در شهرک آویتار تنها بر اساس قانون خواهد بود و تا زمان اتمام نقشه برداری از اراضی، هیچ تصمیمی اتخاذ نخواهد شد.

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورتی که شهرک سازی ها در کرانه باختری متوقف شوند، از کابینه این رژیم انصراف خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مکور ریشون رژیم صهیونیستی، آیلت شاکید، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی گفت: اگر درخواست دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای توقف ساخت وسازها در شهرک های کرانه باختری پذیرفته شود، از کابینه انصراف خواهم داد.

شاکید اظهار کرد: اگر کابینه اسراییل اقدامی بر خلاف ایدئولوژی موضعگیری ما انجام دهد، به عنوان مثال اگر دولت آمریکا خواستار تعلیق ساخت وساز در کرانه باختری شود ما هرگز بخشی از آن نخواهیم بود.

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه خطوط قرمزی که نباید از آنها عبور شوند و می توانند ثبات کابینه جدید اسراییل را به خطر بیندازند، برشمرد و گفت: هیچ درخواستی در این زمینه از سوی دولت بایدن مطرح نشده و احتمالا کابینه جدید به رهبری نفتالی بنت با چنین تعلیقی موافقت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی تهدید کرد در صورت توقف شهرک سازی ها، از کابینه انصراف می دهد

وزیر اسراییلی تهدید کرد در صورت توقف شهرک سازی ها، از کابینه انصراف می دهد