مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-24اقتصادي

بررسی امکان تکمیل بیمارستان نیمه کاره 200 تختخوابی فوق تخصصی کیش


سرپرست شرکت عمران آب و خدمات کیش در بازدید از بیمارستان نیمه کاره 200 تختخوابی فوق تخصصی کیش از بررسی امکان تکمیل این بیمارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کیش، عبدالنبی شرفی و معاونان این شرکت به همراه چند تن از سرمایه گذاران کیش از طرح نیمه تمام بیمارستان فوق تخصصی کیش بازدید و امکان آغاز مجدد مراحل تکمیل  این مجموعه را بررسی کردند.

بنابراین گزارش این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 1376 ناتمام مانده است در زمینی به وسعت 90 هکتار واقع شده و شامل شهرک سلامت و سایت آموزش عالی کیش است که بنا بود توسط سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی شود.

به گفته عبدالنبی شرفی در حال حاضر و پس از بررسی وضعیت این مجموعه که در یکی از بهترین نقاط ساحلی جزیره کیش واقع شده است، بررسی ادامه فرآیند تکمیل آن در دستور کار شرکت عمران آب و خدمات کیش قرار گرفت.

گفتنی است این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی و به همت شرکت عمران آب و خدمات کیش با مساحت 0 2 هزار متر مربع بالغ بر سه طبقه تکمیل خواهد شد که اسکلت فلزی و بتن آرمه پروژه در زمان اجرا و بعد از دو دهه از کیفیت و استانداردهای مناسبی برخوردار است.

‎انتهای پیام/88060  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان تکمیل بیمارستان نیمه کاره 200 تختخوابی فوق تخصصی کیش

بررسی امکان تکمیل بیمارستان نیمه کاره 200 تختخوابی فوق تخصصی کیش