مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-24سياسي

معاون اول قوه قضاییه: علم مبارزه با فساد برافراشته خواهد ماند


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نداریم، گفت: علم مبارزه با فساد، در زمان ریاست حجت الاسلام اژه ای نیز برافراشته خواهد ماند.

- ایسنا/گلستان معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نداریم، گفت: علم مبارزه با فساد، در زمان ریاست حجت الاسلام اژه ای نیز برافراشته خواهد ماند.

حجت الاسلام محمد مصدق در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان گلستان اظهار کرد: از مقام معظم رهبری سپاسگزاریم که برای دومین بار فرزندی از فرزندان قوه قضاییه را برای ریاست این قوه انتخاب کردند.

با حضور آیت الله رییسی، تحول خوبی در قوه قضاییه رخ داد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حجت الاسلام اژه ای، نقشه راهی را برای قوه قضاییه ترسیم کردند که یکی از مهم ترین موارد آن تأکید بر ادامه رویکرد تحولی و توجه به سند تحول با اهتمام بیشتر است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه همه معاونت های قوه قضاییه برنامه های خود را برای اجرای سند ارائه کرده بودند، گفت: آینده قوه قضاییه را بسیار روشن می بینیم.

مصدق تصریح کرد: در طول 40 سال گذشته هیچ گاه سیاست جناحی مبتنی بر فقه اسلامی در قوه قضاییه اتفاق نیفتاده و امیدواریم در دوران آقای اژه ای این امر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: علم مبارزه با فساد برافراشته خواهد ماند

معاون اول قوه قضاییه: علم مبارزه با فساد برافراشته خواهد ماند