مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-24اقتصادي

آغاز بهره برداری از پروژه های برقی آبی در فارس


ب ایران در ارتباطی ویدئوکنفرانسی، به دستور رییس جمهوری اتمام عملیات اجرایی اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از 5 پروژه برقی- آبی مرتبط با وزارت نیرو، - ایسنا/فارس طی مراسمی در قالب پویش "الف-ب ایران" در ارتباطی ویدئوکنفرانسی، به دستور رییس جمهوری اتمام عملیات اجرایی اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از 5 پروژه برقی- آبی مرتبط با وزارت نیرو، در استان فارس اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح شنبه دوم مرداد و در هفته چهاردهم از پویش هر هفته- الف ب ایران طی مراسمی ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری و مقام های استان فارس، سه پروژه مرتبط با صنعت برق و 2 پروژه مرتبط با صنعت آب، در این استان به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استانداری فارس در مراسم بهره برداری از آبرسانی به شهر زرین دشت بیان کرد: پروژه آبرسانی به مرکز شهرستان زرین دشت در طول 41 کیلومتر اجرایی شده که شامل شهر حاجی آباد و روستاهای در مسیر است.

محمودرضا رضایی کوچی با بیان اینکه این پروژه در مقیاس وسیع تری طراحی شده و پس از حاجی آباد، آبرسانی به شهرهای دبیران و قیر هم در دستور کار قرار دارد، گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی و هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از پروژه های برقی آبی در فارس

آغاز بهره برداری از پروژه های برقی آبی در فارس