مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-24دانش

برگزاری حضوری امتحانات ترم آتی/راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به عدم قطعیت در تصمیم گیری ها به دلیل تداوم شیوع کرونا و خیز پنجم این بیماری گفت: در ترم آتی حتی اگر کلاس ها به صورت ترکیبی و یا غیر حضوری باشد، - برگزاری "حضوری" امتحانات ترم آتی/راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به عدم قطعیت در تصمیم گیری ها به دلیل تداوم شیوع کرونا و خیز پنجم این بیماری گفت: در ترم آتی حتی اگر کلاس ها به صورت ترکیبی و یا غیر حضوری باشد، امتحانات به صورت حضوری خواهد بود.

دکتر ابوالفضل واحدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وعده واکسیناسیون دانشگاهیان در مرداد ماه اظهار کرد: متاسفانه، ما در برنامه ریزی های خود در دانشگاه ها، با عدم قطعیت مواجه هستیم .

به همین دلیل به همه دانشکده ها اعلام کرده ایم که برنامه ریزی های خود را به طریقی انجام دهند که هر سه احتمال یعنی برگزاری کلاس ها به صورت کاملا حضوری، کاملا مجازی و شیوه ترکیبی را در نظر بگیرند و بر مبنای آن برنامه ریزی های خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی، مطابق با قولی که از پیش داده شده، در مرداد و شهریور ماه انجام شود، ایده آل ما این است که کلاس های ما در ترم پاییز به صورت حضوری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری امتحانات ترم آتی/راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری

برگزاری حضوری امتحانات ترم آتی/راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری