مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-24ورزشي

برگزاری اولین مسابقات بدمینتون خراسان شمالی در فضای باز


اولین مسابقات بدمینتون در 2 بخش آقایان و بانوان در فضای باز بجنورد با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تماشاگران برگزارشد.

- برات وثوقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این دوره از مسابقات بدمینتون با توجه به تعطیلات چند ماهه اخیر اماکن ورزشی، به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، در روز گذشته در پارک شهربازی بجنورد و با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های بجنورد و شیروان به میزبانی هیأت بدمینتون شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی گفت: این بازی با حضور 17 تیم دو نفره در 2 بخش آقایان و بانوان با کسب مجوزهای لازم و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیأت بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: این دوره از مسابقات نیز مانند سنوات گذشته با توجه به شرایط مناسب هوا در اول فصل تابستان و با هدف توسعه بدمینتون همگانی و ایجاد انگیزه در بین بازیکنانی که در فضای باز تمرین می کنند با حضور تعدادی ازعلاقمندان، خانواده ها و رؤسای هیأت بدمینتون شهرستان های بجنورد و شیروان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم های برتر در بخش آقایان شامل علی یزدانی و میرزایی تیم اول، علی همدمی مقدم و محمد بهمن تیم دوم و محمد رحمانی و مهر پرور تیم سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین مسابقات بدمینتون خراسان شمالی در فضای باز

برگزاری اولین مسابقات بدمینتون خراسان شمالی در فضای باز