مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 19:352021-07-23اقتصادي

فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!


تویوتا تصمیم گرفته از خریداران این خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.

- تویوتا تصمیم گرفته از خریداران این خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از موتور وان، لندکروز که زمانی یکی از محبوب ترین محصولات تویوتا بود با گذر زمان و پیدایش رقبا دچار مشکلاتی زیاده شده تا جایی که پس از فروش نامیدکننده دو سال اخیر، تویوتا این محصول را از بازار آمریکا کنار گذاشته است.

حالا تویوتا تصمیم گرفته از خریداران جدید خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.

هنوز دلیل مشخصی برای این تصمیم اعلام نشده اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این کار جلوی دلالی در بازار را خواهد گرفت و جلوی نقض قوانین خارجی را خواهد گرفت.

لندکروز جدید دارای موتور توربو نیرومندی است و این احتمالا باعث خواهد شد تا بار دیگر مورد علاقه برخی از گروه های خطرناک از جمله تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!

فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!