مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 19:302021-07-23اقتصادي

طلبکاران سراغ حساب بانکی پرتغالی شرکت نفتی ونزوئلا رفتند


طلبکاران شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا پولی که در حساب این شرکت در بانک نوو بانکوی پرتغال قرار دارد را هدف گرفتند تا صدها میلیون دلار طلب معوقشان را وصول کنند.

- طلبکاران شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا پولی که در حساب این شرکت در بانک نوو بانکوی پرتغال قرار دارد را هدف گرفتند تا صدها میلیون دلار طلب معوقشان را وصول کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک پورتوریکویی بانکو سان خوان اینترناسیونال در ژوییه حکمی از دادگاهی در لیسبون برای توقیف حساب حاوی 1.

3 میلیارد دلار شرکت PDVSA ونزوئلا در نوو بانکو دریافت کرد تا بتواند بدهی که تحت توافق سال 2018 با شرکت نفتی دولتی ونزوئلا دارد را وصول کند.

یک منبع آگاه اظهار کرد: شرکت آمریکایی O-I Glass Inc و شرکت نفتی کونوکو فیلیپس مستقر در هیوستون به دنبال دریافت احکام مشابهی برای دریافت خسارت مربوط به ملی شدن داراییهایشان در ونزوئلا هستند.

یک منبع آگاه که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: تقاضا برای وصول پول از حساب نوو بانکو به حدود 600 میلیون دلار بالغ می شود.

این اقدام جبهه جدیدی را در تلاشهای چندین ساله برای وصول بدهیهای ونزوئلا می گشاید.

این کشور آمریکای جنوبی اکنون با ابرتورم و تحریمهای واشنگتن که با هدف سرنگونی دولت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اعمال شده و دسترسی این کشور به سیستم مالی آمریکا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبکاران سراغ حساب بانکی پرتغالی شرکت نفتی ونزوئلا رفتند

طلبکاران سراغ حساب بانکی پرتغالی شرکت نفتی ونزوئلا رفتند