مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-23اقتصادي

دستگاه های اجرایی در استان قزوین تعطیل نیستند


دستگاه های اجرایی و دولتی همچنین روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه جاری تعطیل هستند.

- مدیرکل روابط عمومی،تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی در سطح استان تعطیل نبوده و فعالیت عادی و روزانه آنها همچنان ادامه دارد.

سیدحسین بی نیاز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تعطیلی یک هفته ای دستگاه های دولتی و اجرایی استان های تهران و البرز به دلیل کمبود برق و ضرورت تامین برق مورد نیاز کشور، به خصوص حوزه خانگی، شایعه تعطیلی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی استان قزوین طی چند روز گذشته نیز قوت گرفته بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور پیش از این اعلام کرده بود که ساعت کاری دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی اداری استان های کشور تا پایان مرداد ماه جاری از ساعت 7 تا 13 خواهد بود.

بی نیاز تاکید کرد: در عین حال نیز از سوی این معاونت، دستگاه های اجرایی و دولتی همچنین روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه جاری تعطیل هستند.

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین خاطرنشان کرد: به همین منظور به شهروندان استان اعلام می شود که تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی این استان به هیچ عنوان تعطیل نبوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی در استان قزوین تعطیل نیستند

دستگاه های اجرایی در استان قزوین تعطیل نیستند