مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-23اقتصادي

جهش فروش و سود و رشد تولید بارز


گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال 1400 ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

- مهدی فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز(سهامی عام) در ادامه افزود؛ با لطف الهی، سیاست ها و حمایت های شستا و نیز زحمات و تلاش های کلیه پرسنل گروه، موفق شدیم با جهش 215 درصدی، از مرز فروش 22 هزار میلیارد ریال در چهارماهه ابتدایی سال جاری عبور کنیم و بالغ بر 1850 میلیارد ریال سود خالص را تا کنون، نصیب سهامداران محترم نماییم ، همچنین با رشد 3/2 درصدی در تولید، از مرز تولید 390 تن در روز بگذریم.

وی اضافه کرد ؛ در تیرماه 1400 ، رکورد تولید ماهیانه سی سال اخیر سایت کرمان، با 8677 تن شکسته شد و نسبت به تولید تیرماه سال گذشته، رشد 34/3 درصدی را تجربه کرد.

فکری، با اشاره به انتخاب گروه صنعتی بارز به عنوان ریاست انجمن صنفی صنعت تایر ایران در انتخابات خردادماه 1400 گفت؛ با رای و اعتماد هیات مدیره محترم انجمن، گروه صنعتی بارز به مدت دو سال، ریاست انجمن را عهده دار شد و زمینه خدمت هرچه بیشتر در این حوزه فراهم آمد.

همچنین شرکت بارز کردستان (از شرکت های تابعه گروه صنعتی بارز و شستا) برای اولین بار موفق به ورود به هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش فروش و سود و رشد تولید بارز

جهش فروش و سود و رشد تولید بارز