مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-23اجتماعي

سیستان و بلوچستان واجد بیشترین داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کشور


همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزشیاران نهضت سواد اموزی و معلمان قرآنی با رقابت 1415 نفر در شمال و جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز یکم مردادماه برگزار شد که این استان از منظر تعداد و کمیت شرکت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزشیاران نهضت سواد اموزی و معلمان قرآنی با رقابت 1415 نفر در شمال و جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز یکم مردادماه برگزار شد که این استان از منظر تعداد و کمیت شرکت کنندگان در کشور حائز رتبه اول است.

رییس مرکز آزمون استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از مجموع 1415 شرکت کننده در استان 1079 تن را خانمها و 336 تن را آقایان تشکیل می دادند.

وی افزود : این آزمون در هشت شهرستان زاهدان ، زابل ، چابهار ، ایرانشهر ، سراوان ، دلگان ، نیکشهر و راسک و در ده حوزه امتحانی در صحت کامل برگزار گردید.

دکتر تاجری تصریح کرد : امسال با توجه به گستردگی استان و شرایط حاد بهداشتی موجود متاثر از کرونا ویروس و در جهت رفاه حال شرکت کنندگان تلاش کردیم به منظور پرهیز از جابجایی داوطلبان گرامی در جای جای استان این آزمون را برگزار و حوزه های امتحانی را گسترش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان واجد بیشترین داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کشور

سیستان و بلوچستان واجد بیشترین داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کشور