مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-23اقتصادي

سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی تامین شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید میدانی از طرح زیرگذر رازی در بلوار دانشجو شهر یزد با تاکید بر ضرورت تامین سیمان مورد نیاز طرح، از قول پیمانکار برای اجرای زیرگذر تا پایان دیماه امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید میدانی از طرح زیرگذر رازی در بلوار دانشجو شهر یزد با تاکید بر ضرورت تامین سیمان مورد نیاز طرح، از قول پیمانکار برای اجرای زیرگذر تا پایان دیماه امسال خبر داد.

محمدصالح جوکار با اشاره به اینکه این طرح نسبت به برخی دیگر از نقاط یزد واقعا به نظر می رسد که در اولویت نبود، اظهار کرد: این منطقه ترافیک خیلی بالایی نداشت در حالی که برخی دیگر از نقاط شهر با ترافیک بسیار بیشتری روبرو است.

وی با بیان این که اجرای طرح های درون و برون ترافیکی براساس رینگ میانی شهر یک آرمان است و تا تحقق آن فاصله زیادی وجود دارد، در ارتباط با گلایه پیمانکار در مورد کمبود سیمان تاکید کرد: با قول مسئولان استانداری بحث سیمان برای این طرح تامین می شود و مشکلی در این رابطه نیست.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان طرح ها و برنامه های شهر باید بر اساس اولویت بندی و طرح مناسب اجرایی شود و پس از شروع به کار به هیچ عنوان قابل قبول نیست که به بهانه های مختلف روند اجرایی کار طولانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی تامین شود

سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی تامین شود