مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-23سياسي

پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کنیم/ با ساخت مترو خودمان را ثابت کردیم


منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: قصد داریم تا در این دوره چهارسال، پروژه های نیمه تمام گذشته را تکمیل نماییم.

- ، مهدی چمران منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور در برنامه تهران 20 در مورد برنامه های این دوره شورای شهر تهران در زمینه تقویت و گسترش حمل و نقل عمومی اظهار کرد: قصد داریم تا در این دوره چهار سال، پروژه های نیمه تمام گذشته را تکمیل نماییم.

وی افزود: ما خودمان را در دوره های گذشته در زمینه حمل و نقل عمومی نشان داده ایم و می توان گفت با 200 کیلومتر مترویی که در 12سال خدمت دکتر قالیباف در سمت شهردار تهران ساخته شد، سابقه خوبی را در رزومه مان به ثبت رسانده ایم و البته در دو سال ابتدایی شروع پروژه نیز شاهد نتایج مطلوبی بوده ایم.

چمران خاطر نشان ساخت: ما در بازه زمانی که در اختیارمان قرار دادند، توانستیم 90 درصد پروژه از پروژه مذکور را به اتمام برسانیم و تنها دو خط شش و هفت باقی مانده، که بنابر پیش بینی من اگر شش ماه بیشتر فرصت داشتیم، می توانستیم آن را نیز تکمیل و به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: به عبارتی در طول چهار سال گذشته تنها نیمی از پروژه باقی مانده انجام شد، در خط هفت تنها یک الی دو ایستگاه اضافه شد و در خط شش نیز خطوط و ایستگاه هایی از قبل ساخته شد، تنها بهره برداری و افتتاح گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کنیم/ با ساخت مترو خودمان را ثابت کردیم

پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کنیم/ با ساخت مترو خودمان را ثابت کردیم