مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-23سياسي

پایگاه هوایی همدان رکن حفاظت از غرب کشور است


همدان_مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پایگاه هوایی همدان یکی از ارکان نگهداری و حفاظت از غرب کشور است.

- ، سرتیپ خلبان حسین چیت فروش نقش ارتش و نیروی هوایی در دفاع مقدس را ماندگار دانست و گفت: 30 تیر سال 61 سالروز شهادت شهید دوران است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران قدرت انقلاب اسلامی را بهتر از ما شناختند، ادامه داد: آنها تلاش کردند فردی چون بختیار در قدرت باقی بماند و یا بعد از انقلاب تلاش کردند از جدایی طلبی حمایت کنند.

چیت فروش با اشاره به شهادت شهید محمد نوژه در دوران درگیری های کردستان و پیش از آغاز دفاع مقدس گفت: در اتفاقات کردستان نیروهای هوایی 17 شهید را تقدیم انقلاب کرد.

مشاور فرمانده ارتش پایگاه هوایی همدان را یکی از ارکان حفظ حفاظت از غرب کشور دانست و گفت: اگر نیروی هوایی در ماجرای کردستان وارد نمی شد شهید چمران در همان ایام به شهادت می رسیدند.

چیت فروش بسیاری از مشکلات دوران دفاع مقدس را حاصل خیانت منافقین عنوان کرد و ادامه داد: در فروغ جاویدان که اوج اقدامات منافقین بود نیروی هوایی توانست این گروه را درو کرد.

وی با بیان افتخار آفرینی نیروی هوایی در عملیات پر افتخار کمان 99 گفت: این اقدامی بود که سبب شد نیروی هوایی کشور مهمترین پایگاه هوایی عراق را بمباران کرده و دشمن را فلج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه هوایی همدان رکن حفاظت از غرب کشور است

پایگاه هوایی همدان رکن حفاظت از غرب کشور است