مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-23اجتماعي

رقابت 272 نفر در آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان


معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امروز بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش، - ایسنا/اصفهان معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امروز بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در استان اصفهان برگزار شد.

سید محمد میرپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (جمعه- اول مرداد) آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 برگزار شد.

این آزمون بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی که در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته است و بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شیوه نامه ای که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد باید در موعد مقرر برگزار می شد.

وی افزود: افرادی که امروز در این آزمون شرکت کردند در صورت قبولی باید در پودمان های دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و در صورتی که در این پودمان ها قبول شدند به عنوان نیروی آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: در آزمون امروز 272 نفر در استان اصفهان شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 272 نفر در آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان

رقابت 272 نفر در آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان