مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-23حوادث

7 نیروی اطفای حریق جنگل های گالیکش مصدوم شدند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش از حادثه دیدن هفت نفر از تیم های اطفای حریق در جنگل های گالیکش خبرداد.

- اظهارکرد: از ساعت 12 و 40 دقیقه روز پنج شنبه با اعلام آتش سوزی در جنگل های گالیکش دو تیم پشتیبانی از حریق جنگل و مرتع هلال احمر به منطقه درگیر حریق اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش افزود: در این آتش سوزی و حین اطفای حریق هفت نفر دچار حادثه شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وی با بیان این که از پنج نفر از حادثه دیدگان نیاز به درمان داشتند، توضیح داد: یک آقای 33 و یک آقای 30 ساله به دلیل ضعف و بی حالی و یک جوان 26 ساله به دلیل ترومای دست راست و فرد 41 ساله به دلیل ترومای پای چپ توسط هلال احمر به پایین دست منتقل و تحویل اورژانس شد.

استیری ادامه داد: همچنین یک آقای 49 ساله هم به صورت سرپایی درمان شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش بیان کرد: نیروهای هلال احمر تا پایان عملیات اطفای حریق در منطقه حضور دارند.

عبدالریح لطفیف مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هم گفت: در عملیات اطفاء حریق سه نفر به علت سقوط از صخره و سه نفر به علت ریزش و برخورد سنگ از کوه مصدوم و سرپایی معالجه و درمان شدند، همچنین یک نفر به علت استنشاق دود مصدوم و راهی بیمارستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نیروی اطفای حریق جنگل های گالیکش مصدوم شدند

7 نیروی اطفای حریق جنگل های گالیکش مصدوم شدند