مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-23سياسي

لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی است


عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید براینکه لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی و ایرادات زیادی است؛ ابراز کرد: مجلس در پی اصلاح این لایحه است و به همین دلیل هم این لایحه معطل مانده است.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید براینکه لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی و ایرادات زیادی است؛ ابراز کرد: مجلس در پی اصلاح این لایحه است و به همین دلیل هم این لایحه معطل مانده است.

دکتر محمدمهدی زاهدی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش راین آموزش را یک اصل اساسی عنوان و اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تربیت و تامین منابع انسانی کشور و تشکیل تمدن اسلامی پایه و پیشران است.

وی آموزش و پرورش را مسیری برای تحول علمی و پیشرفت کشور دانست و گفت: در این راه مسوولیت سنگین بر دوش معلمان و فرهنگیان است و آن ها باید بدانند چه مسوولیت بزرگی را برعهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، زاهدی با بیان اینکه معلمی، کارمندی نیست، تصریح کرد: معلمان شغل و رسالت انبیا را دارند و همان طور که انبیاء جایگاه ویژه ای در نظام آفرینش دارند؛ معلمان نیز باید جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی است

لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی است