مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-23اقتصادي

بازار سیمان در قبضه 30 نفر!


به دنبال صعود قیمت هر پاکت سیمان به 70 تا 100 هزار تومان، پروژه های اقدام ملی مسکن دچار اختلال شده و سازندگان امیدوارند با وصل شدن برق شبانه کارخانجات سیمان و تحقق وعده ارزانی تا دو سه هفته آینده کارها را از سر بگیرند؛ - به دنبال صعود قیمت هر پاکت سیمان به 70 تا 100 هزار تومان، پروژه های اقدام ملی مسکن دچار اختلال شده و سازندگان امیدوارند با وصل شدن برق شبانه کارخانجات سیمان و تحقق وعده ارزانی تا دو سه هفته آینده کارها را از سر بگیرند؛ در عین حال تولیدکنندگان سیمان از چنبره زدن 30 نفر در بازار محصولات خود سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطعی برق کارخانجات، کاهش عرضه سیمان و افزایش قیمت از حدود 35 هزار تومان و کارخانه های سیمان در شب با 100 درصد و در روز با 30 درصد توان کار کنند.

این مساله امیدواری را برای کاهش قیمتها ایجاد کرد.

رییس انجمن سیمان هم وعده داد: از لحظه ای که برق کارخانجات به صورت مستمر وصل و تولید سیمان شروع شود حداکثر فاصله بین دو الی سه هفته زمان می برد تا قیمت تعادل پیدا کند و به قیمت های قبلی باز گردد.

رضا جمارانیان با تقسیم بندی قیمت سیمان به قبل و بعد از قطع برق گفت: در زمستان 1399 قیمت هر پاکت سیمان 50 کیلویی طبق مصوبه 16 هزار تومان بود که با همین نرخ از درب کارخانه به بازار بورس می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیمان در قبضه 30 نفر!

بازار سیمان در قبضه 30 نفر!