مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-22حوادث

ناآرامی در گناوه و دشتستان صحت ندارد


 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی و ناآرامی در شهرستان های گناوه و دشتستان صحت ندارد.

- ایسنا/بوشهر  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی و ناآرامی در شهرستان های گناوه و دشتستان صحت ندارد.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپ هایی مبنی بر ناآرامی و یا آتش سوزی در شهرهای گناوه و برازجان از سوی معاندین به ویطه در کانال های تلگرامی و القاء شکل گیری تجمعات غیرقانونی به همراه آتش سوزی در 48 ساعت گذشته، شایان ذکر است که محتواهای منتشر شده ،کذب بوده و به هیچ عنوان در روزهای اخیر شاهد شکل گیری تجمع یا نا آرامی در این شهرستان ها نبوده ایم.

وی اضافه کرد: این تصاویر و کلیپ ها مربوط به سالیان گذشته و شهرستان های مختلف بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ضمن ابراز همدردی با مردم گرانقدر خوزستان در بحران آبی پیش آمده و امیدواری به رفع مشکلات معیشتی این عزیزان با توجه به اجرای جهادی مجموعه اقدامات به موقع همه سازمان ها و دستگاه های مسئول، تاکید کرد: با افرادی که به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش خاطر هم استانی های عزیز، کلیپ یا مطلبی دروغین را در فضای مجازی منتشر کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآرامی در گناوه و دشتستان صحت ندارد

ناآرامی در گناوه و دشتستان صحت ندارد