مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-22اقتصادي

گیلان نخستین استان کاملا HD کشور


رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه گیلان نخستین استان کشور است که کل چرخه در آن HD می شود، گفت: این آغاز حرکت در مسیری جدید و متنوع برای صدا و سیما کشور است.

- عبدالعلی علی عسگری امروز در حاشیه افتتاح طرح های بزرگ استودیویی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در گفت وگو با با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا مراکز استان ها 24 ساعته شوند، اظهار کرد: با استفاده از هنرمندان و صاحب نظران هر استان تراز تولیدات افزایش یافت و روز به روز تولیداتی با کیفیت بالا در مراکز استان ها تولید شد.

وی با بیان اینکه در آغاز همه استودیو های پخش و تولید مراکز SD بودند، گفت: در تلاش هستیم تا همه استودیو های پخش و تولید صدا و سیمای مراکز استان ها را HDسازی کنیم که این جزو ضروریات زمان است.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به همکاری سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه علاوه بر بودجه های جاری، با کمک های مالی به پیشرفته سازی و بروزکردن سامانه ها کمک کردند تا مرکز گیلان کاملا نوسازی و پخش آن از SD به HD تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان اولین مرکزی است که کل چرخه در آن HD می شود، افزود: این آغاز حرکت در مسیری جدید و متنوع برای صدا و سیما کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نخستین استان کاملا HD کشور

گیلان نخستین استان کاملا HD کشور