مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-22اقتصادي

ذبح 738 راس گوسفند توسط کمیته امداد خراسان شمالی در روز عید قربان


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از ذبح 738 راس گوسفند در روز عید قربان توسط این اداره کل خبر داد.

- مجید الهی راد با اشاره به اینکه گوشت دام های ذبح شده میان نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: ارزش این گوسفندان بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان است که با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

وی ادامه داد: در روز عید قربان 174قربانگاه و پایگاه مانند دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت های قربانی و نذورات مردمی بود.

وی افزود: جمع آوری نذورات و گوشت های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از هم اکنون تا چند روز پس از عید آماده خدمت به مردم هستند.

الهی راد ادامه داد: هیئت امنای مساجد، معتمدان محلات و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند و گوشت های قربانی و نذورات جمع آوری شده را در اسرع وقت بین نیازمندان استانی توزیع می کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش سه میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند که امسال پیش بینی می شود این رقم به بیش از 5.

5 میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل وی گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری #058*8877* و یا از طریق س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح 738 راس گوسفند توسط کمیته امداد خراسان شمالی در روز عید قربان

ذبح 738 راس گوسفند توسط کمیته امداد خراسان شمالی در روز عید قربان