مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-20اجتماعي

فرمانداران در استان قزوین تا جمعه مجوز تردد صادر نکنند


فرمانده قرارگاه مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در سه روز آتی یعنی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هیچ فرمانداری نباید مجوز تردد صادر کند حتی اگر مجوزی صادر شد نیروی انتظامی نباید به مجوز اعتنا کند و همه مسافران باید بازگردانده شوند اما تردد خودرو .

- ایسنا/قزوین فرمانده قرارگاه مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در سه روز آتی یعنی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هیچ فرمانداری نباید مجوز تردد صادر کند حتی اگر مجوزی صادر شد نیروی انتظامی نباید به مجوز اعتنا کند و همه مسافران باید بازگردانده شوند اما تردد خودرو با پلاک های 79 و 89 در استان ممنوعیتی وجود ندارد.

منوچهر حبیبی در قرارگاه مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 29 تیر در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: شرایط کرونا بحرانی است و همه ما پشت چراغ قرمز کرونا متوقف شدیم، باید تلاش کنیم که از این شرایط بحرانی خارج و حداقل به وضعیت زرد برسیم.

وی افزود: تخت های بیمارستانی در حال پر شدن است و روزی 100 نفر به بیماران اضافه می شود، با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران پیش بینی می شود طی سه الی چهار روز آینده ظرفیت تخت های بیمارستانی استان تکمیل شود، سرعت انتشار ویروس به قدری بالا است که اگر دقت نکنیم یک سونامی راه می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران در استان قزوین تا جمعه مجوز تردد صادر نکنند

فرمانداران در استان قزوین تا جمعه مجوز تردد صادر نکنند