مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-20اقتصادي

راه اندازی صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت


یکی از کارهای بزرگ این دوره در سازمان بهزیستی تاسیس این نهاد مقدس است که قطعا می تواند  در ایجاد اشتغال جامعه دارای معلولیت و پیشبرد اهداف سازمان بسیار موثر باشد.

- یکی از کارهای بزرگ این دوره در سازمان بهزیستی تاسیس این نهاد مقدس است که قطعا می تواند  در ایجاد اشتغال جامعه دارای معلولیت و پیشبرد اهداف سازمان بسیار موثر باشد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در خصوص صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت، گفت: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز به کار می کند تا متقاضیان به منابع صندوق اعم از حمایت های بلاعوض برای ایجاد زیرساخت های اشتغال جامعه معلولین، یارانه سود تسهیلات اعطایی و پرداخت منابع قرض الحسنه با نرخ حداقل کارمزد دسترسی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در آیین افتتاح ساختمان صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت با بیان این مطلب گفت: در چهل ویکمین سالگرد تاسیس سازمان ارزشمند و خدمتگزار بهزیستی کشور، شاهد عملیاتی شدن یکی از نهادهایی هستیم که آرزوی دیرینه ما بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه باید تسهیلات لازم ، منابع مالی، تکمیل زنجیره ارزش ،اتصال به بازارها و برخی از فعالیت ها در اختیار جامعه معلولین کشور قرار گیرد این صندوق ایجاد شد تا پشتوانه ای برای حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت

راه اندازی صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت