مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-20سياسي

انتخاب مددکاران برتر شهر تهران با مشارکت شهروندان


در طرح مددکاران اجتماعی همزمان با بیان روایت ها و تجربیات خود در فرایندی رقابتی به عنوان مددکار برتر شهر از سوی مردم انتخاب می شوند.

- به نقل از شهرداری تهران، سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، درباره جزییات برگزاری طرح مددکار شهر گفت: آسیب های اجتماعی از معضلات جدی در کلانشهرها و به تبع آن در شهر تهران است که سازمان ها و دستگاه های مختلفی برای رسیدگی به آن دارای وظایف و مسئولیت هایی هستند.

در این میان شهرداری تهران نیز وظایفی را مطابق قانون برعهده دارد و برخی وظایف را نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهر و شهروندان و فراتر از آنچه که قانون بر عهده اش نهاده، انجام می دهد.

وی با بیان اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به عنوان متولی اصلی در مجموعه شهرداری برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است، گفت: در همین راستا نیز گرمخانه ها، سامان سراها، مراکز خدمات اجتماعی، مراکز پرتو و گشت فوریت های اجتماعی از سوی شهرداری تهران راه اندازی شده و طرح های مختلفی نیز برای حمایت از افراد در معرض آسیب و همچنین مددجویان اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مددکاران برتر شهر تهران با مشارکت شهروندان

انتخاب مددکاران برتر شهر تهران با مشارکت شهروندان