مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-19سياسي

آماده سازی مصلی های زاهدان جهت برگزاری نماز عید سعید قربان


معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و با نظر به شرایط بحرانی کرونا و احتمال برگزاری ادای نماز، می بایست مطابق هرسال نسبت به آماده سازی فضاهای مصلی های اهل تسنن و تشیع اقدام گردد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و با نظر به شرایط بحرانی کرونا و احتمال برگزاری ادای نماز، می بایست مطابق هرسال نسبت به آماده سازی فضاهای مصلی های اهل تسنن و تشیع اقدام گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آسا ریگی در نشست تمهیدات شهرداری زاهدان جهت برنامه ریزی استقبال از عید قربان اظهار داشت: کلیه نیروهای خدماتی مناطق پنجگانه، سازمان مدیریت پسماند، شرکتهای خدماتی، ماشین آلات خدماتی و عمرانی شهرداری در ایام قبل و بعد از عید جهت عملیات پاکسازی، لایروبی، نخاله زدایی و جمع آوری زباله بصورت آماده باش کامل خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: مصلی های اهل تسنن و تشییع و مسیرهای منتهی به آن، مکان های محوری در محلات سطح شهر جهت ادای نماز عید قربان، آماده سازی و پاکسازی می شوند.

وی غلطک زنی، بوته زنی، کوبیدن و آب پاشی، بازگشایی مسیرها، نظافت مصلی ها و مسیرهای منتهی به آن، بسیج نیروها، امکانات و ماشین آلات را از مهمترین اقدامات در راستای مهیا نمودن مکانهای فوق الذکر جهت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مصلی های زاهدان جهت برگزاری نماز عید سعید قربان

آماده سازی مصلی های زاهدان جهت برگزاری نماز عید سعید قربان