مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19اقتصادي

حوادث غیرمترقبه 1731 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد


معاون برنامه ریزی و اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال زراعی جاری حوادث غیرمترقبه 1731 میلیارد تومان به بخش کشاورزی آذربایجان غربی خسارت زده است.

- ، غلامعلی مرادی در خصوص آخرین برآورد خسارات حوادث غیرمترقبه به بخش کشاورزی اظهار کرد: همه ساله حوادث غیرمترقبه شامل سیل، تگرگ، خشکسالی، سرمازدگی و سایر موارد خسارات قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری 1,731 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد شده است، ادامه داد: این میزان شامل خسارت 1176 میلیارد تومانی به بخش زراعی، 542 میلیارد تومان به بخش باغی، و 13 میلیارد تومان نیز به دامی و شیلات و امور زیربنایی است.

مرادی افزود: خسارات بارش های چند روز اخیر در خوی، ارومیه، سلماس و تکاب نیز در 5 هزار و 800 هکتار از اراضی زراعی و باغی شامل گندم، جو، سیب، نخود، انگور، دام و زیربنایی به مبلغ 150 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه محصولات کشاورزی، مطمئن ترین راه برای جبران خسارات حوادث غیر مترقبه است افزود: از همه فعالان کشاورزی تقاضا داریم محصولات و تولیدات کشاورزی خود را بیمه کنند تا در صورت خسارت از بیمه و مزایای آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث غیرمترقبه 1731 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد

حوادث غیرمترقبه 1731 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد