مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-18اقتصادي

ابهامات پیامک های بانکی و پاسخ مسئولان


درحالیکه برخی از مشتریان بانک ها پیامکی برای اعلام رضایت خود برای تداوم سرویس پیامک ها دریافت نکردند، دبیر شورای هماهنگی بانک ها می گوید که این افراد در زمان درخواست برای بهره مندی از این سرویس اشتراک همه ساله را انتخاب کرده اند و یا به دلیل مشکلاتی چون قطعی برق، - درحالیکه برخی از مشتریان بانک ها پیامکی برای اعلام رضایت خود برای تداوم سرویس پیامک ها دریافت نکردند، دبیر شورای هماهنگی بانک ها می گوید که این افراد در زمان درخواست برای بهره مندی از این سرویس اشتراک همه ساله را انتخاب کرده اند و یا به دلیل مشکلاتی چون قطعی برق، اختلال ارتباطی، خاموش بودن تلفن همراه و .

پیامک موردنظر را دریافت نکرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از خدماتی که بانک ها به مشتریان خود ارائه می کنند، سرویس پیامکی آن هاست تا افراد از تراکنش ها و مانده حساب خود مطلع شوند.

در این بین، مشتریان برای بهره مندی از این خدمت به بانک ها درخواست می دهند و در بازده شش ماهه یا یکساله هزینه این سرویس بانکی از حساب آن ها کسر می شود.

درحالیکه مسئولان بانک های دولتی و خصوصی اعلام می کنند که هزینه سرویس پیامکی در این بانک ها حداکثر 15 هزار تومان است، در مواردی دیده شده است که بیشتر از این مبلغ دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات پیامک های بانکی و پاسخ مسئولان

ابهامات پیامک های بانکی و پاسخ مسئولان