مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-18سياسي

حیدری: بی آبی امان روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین را بریده است


نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از تشنگی مردم روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین گفت.

- نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از تشنگی مردم روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین گفت.

به گزاش ایسنا، شهریار حیدری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پاسخ به لبیک به مقام معظم رهبری و در این روزهای سخت و تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه برای تحریم انتخابات جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خطاب به رییس جمهور منتخب بیان کرد: مردم شما را به پاکدستی و شفافیت، فساد ستیزی، شایسته سالاری، عدالت و امیدآفرینی می شناسند، بیایید آغاز یک پایان باشید، پایانی بر عدم شفافیت، پایانی بر فساد و رانت خواری که در زیر پوست دولت ها لانه کرده است، پایانی بر سلطه نالایقان بر ارکان دولت ها، پایانی باشید بر پیرسالاری در مناصب دولتی، پایانی باشید بر عدم اعتماد به جوانان و زنان در سپردن عنان امور، پایانی باشید بر عدم توزیع عادلانه منابع، پایانی باشید بر سوء مدیریت منابع موجود، پایانی باشید بر واگذاری مناصب بر اساس سطح رفاقت و لابی گری و عدم توجه به توانایی اشخاص، پایانی باشید بر سلطه سلاطین مختلف از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: بی آبی امان روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین را بریده است

حیدری: بی آبی امان روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین را بریده است