مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-18اقتصادي

نیکزاد: پروژه های تعریض جاده سرچم و را ه آهن اردبیل تسریع می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با تخصیص اعتبارات، روند پروژه های 4 خطه کردن جاده سرچم و راه آهن اردبیل تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه های 4 بانده کردن جاده سرچم و راه آهن اردبیل با حضور و سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان و نماینده ای از بانک صادرات در مجلس برگزار شد.

علی نیکزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل درباره این نشست اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات، روند پروژه های 4 خطه کردن جاده سرچم و راه آهن اردبیل تسریع می شود.

وی به تصمیمات اتخاذشده در این نشست اشاره کرد و افزود: مقرر شد به زودی بازدیدی هوایی از محور سرچم و بازدیدی زمینی از مسیر راه آهن اردبیل - میانه داشته باشیم.

پیگیری ها برای اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: مقرر گردید 400 میلیارد تومان به صورت فاینانس توسط بانک صادرات برای تعریض سرچم اختصاص یابد و از طریق سازمان برنامه و بودجه نیز 100 میلیارد تومان برای راه آهن و 300 میلیارد تومان برای تعریض سرچم تخصیص داده شود.

نیکزاد بیان کرد: همچنین مقرر شد پیگیری ها برای اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: پروژه های تعریض جاده سرچم و را ه آهن اردبیل تسریع می شود

نیکزاد: پروژه های تعریض جاده سرچم و را ه آهن اردبیل تسریع می شود