مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-18اقتصادي

ارائه مدل بهینه سازی زنجیره تأمین پایدار محصولات فسادپذیر لبنی


بر اساس مدل ارائه شده توسط گروهی از محققان، شرکت ها می توانند درباره کاهش هزینه های سربه سر و آثار زیست محیطی و اجتماعی فعالیت ها تصمیم گیری کنند.

- ایسنا/اصفهان بر اساس مدل ارائه شده توسط گروهی از محققان، شرکت ها می توانند درباره کاهش هزینه های سربه سر و آثار زیست محیطی و اجتماعی فعالیت ها تصمیم گیری کنند.

همه روزه، مواد و محصولات فسادپذیر بسیاری در زنجیره تأمین از تأمین کننده به تولیدکننده و سپس خرده فروش منتقل می شود.

به علت طول عمر محدود و محدودیت در نگهداری محصولات فسادپذیر، هزینه های عملیاتی و حمل ونقل و آثار محیطی این نوع محصولات افزایش می یابد.

فهیمه شفیعی، عالیه کاظمی، احمد جعفرنژاد، زینب سازور و حنان عموزاد مهدیرجی از گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران در پژوهشی به ارائه یک مدل بهینه سازی استوار زنجیره تأمین پایدار برای محصولات فسادپذیر لبنی پرداختند.

شفیعی و همکاران در این پژوهش با بیان اینکه پایداری در مدیریت زنجیره تأمین به یک الزام برای کسب وکارها تبدیل شده و توجه زیاد دانشگاهیان و صنایع را به خود جلب کرده است، می گویند: یکی از بزرگ ترین و پیچیده ترین بخش های صنعت جهان، زنجیره تأمین مواد غذایی است که نقش مهمی در رشد اقتصادی دارد و ویژگی های مواد غذایی، به ویژه طول عمر، بر سه معیار پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدل بهینه سازی زنجیره تأمین پایدار محصولات فسادپذیر لبنی

ارائه مدل بهینه سازی زنجیره تأمین پایدار محصولات فسادپذیر لبنی