مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-17سياسي

تلاش کردیم انتخابات اهواز تمام الکترونیکی باشد


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان گفت: برای الکترونیکی کردن انتخابات اهواز تمام تلاش خود را انجام می دهیم چرا که سرعت و دقت بالایی داردو مورد رضایت مردم نیز هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن معماریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به به بهانه چهل و یکمین سالروز تشکیل شورای نگهبان درباره تکالیف و عملکرد این نهاد نظارتی اظهار کرد: شورای نگهبان که وظیفه اش حفاظت از اسلامیت و جمهوریت نظام است و از سال 1360 رسماً نظارت بر انتخابات ها را برعهده گرفت که تا به امروز بر 45 دوره انتخابات مختلف در کشور نظارت داشته و از میان 13 دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، 12 دوره آن زیر نظر شورای نگهبان مورد نظارت قرار گرفته است.

معماریان با بیان اینکه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک حماسه را تجربه کردیم، افزود: 14 هزار و 567 نفر عوامل اجرایی انتخابات 1400 در استان خوزستان بودند.

وی اضافه کرد: دشمن در حال برنامه ریزی برای سرد کردن مردم است و متأسفانه بعضی از بی تدبیرهای موجود در کشور نیز، هم سو با این برنامه ریزی ها گام بر می داشت که خوشبختانه بصیرت مردم و اتحاد آنها در راستای قانون مداری نامزدهای انتخاباتی سبب شد که انتخابات سیزدهم، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کردیم انتخابات اهواز تمام الکترونیکی باشد

تلاش کردیم انتخابات اهواز تمام الکترونیکی باشد