مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-16ورزشي

رییس هیات مدیره استقلال: می توانیم قهرمان آسیا شویم


رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید با انجام حمایت های لازم، تیم فعلی استقلال توانایی و شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

- ، اصغر ملکیان با تبریک پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در دربی حذفی به هواداران و قدردانی از بازیکنان و کادر فنی اظهار کرد: این پیروزی متعلق به هواداران، بازیکنان و کادر فنی است.

بازیکنان و کادر تیم با تلاشی خستگی ناپذیر این برد مهم را رقم زدند و هیات مدیره و مدیریت باشگاه به نحو شایسته صبوری، خویشتن داری و همچنین تلاش کادر فنی و بازیکنان را جبران خواهد کرد.

رییس هیات مدیره استقلال با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی استقلال کیفیت خود را نشان داده اند، اظهار کرد: جدا از عملکرد موفق استقلال در دربی باید بگویم که این تیم با این نفرات ارزشمند، توانایی و شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما لازمه رسیدن به این موفقیت بزرگ، حمایت و پشتیبانی ما و همچنین دوستداران واقعی استقلال از این تیم است.

ملکیان با اشاره به حضورش در تمرین استقلال پیش از دیدار برابر سایپا گفت: در تمرین روز جمعه به بازیکنان وعده دادم بخشی از مطالبات تیم را در اوایل هفته پرداخت کنیم که پس از تلاش و پیگیری بسیار و البته کمی تاخیر روز سه شنبه چک بازیکنان از سوی کارگزار آماده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات مدیره استقلال: می توانیم قهرمان آسیا شویم

رییس هیات مدیره استقلال: می توانیم قهرمان آسیا شویم