مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-14اقتصادي

تسریع در اجرای سند سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع آب و مدیریت منابع و مصارف موجود در استان گفت: باید با وفاق و همدلی و با سرعت بیشتر سند سازگاری با کم آبی در استان اجرا شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع آب و مدیریت منابع و مصارف موجود در استان گفت: باید با وفاق و همدلی و با سرعت بیشتر سند سازگاری با کم آبی در استان اجرا شود.

محمد صادق معتمدیان در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی که با حضور غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سند سازگاری با کم آبی یکی از بهترین سندهای سال های اخیر در حوزه آب است که در آن نقشه تکلیف همه دستگاه ها مشخص است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت استان آب است و اگر در طی 10 سال آینده برای این موضوع فکری نشود حتی شهرهای کوچک کشور خالی از سکنه خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در همین راستا عنوان کرد: اقدامات خوبی در خصوص مدیریت آب صورت گرفته اما هنوز کافی به نظر نمی رسد لذا می طلبد که با در نظر گرفتن قید تسریع و وفاق و همدلی سند سازگاری با کم آبی در استان اجرا شود.

معتمدیان خاطرنشان کرد: تغییر الگوی کشت یک بحث فرهنگی است که باید مردم نسبت به آن متقاعد و توجیه بشوند و نمی توان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای سند سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی

تسریع در اجرای سند سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی