مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-13اقتصادي

سازمان ملل: کرونا، گرسنگی را در جهان افزایش داد


امنیت غذایی میلیون ها نفر در جهان که تعداد زیادی از آن ها کودک هستند در معرض خطر قرار دارد.

- سازمان ملل متحد در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که همه گیری، باعث افزایش گرسنگی در جهان شده است به طوری که حدود یک دهم جمعیت جهان یعنی 811 میلیون نفر به سوء تغذیه دچار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش که به طور مشترک از سوی پنج نهاد زیرمجموعه سازمان ملل منتشر شده است می افزاید که تلاش های جهانی برای پایان دادن به گرسنگی تا سال 2030 طول خواهد کشید و برای رفع این مشکل اقدام در مقطع کنونی اهمیت دارد.

سازمان جهانی بهداشت، صندوق کودکان ملل متحد، سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد، صندوق بین المللی توسعه کشاورزی و برنامه جهانی غذا، پنج آژانس سازمان ملل متحد در گزارشی مشترک با عنوان امنیت مواد غذایی و تغذیه در جهان اعلام کرده اند: امنیت غذایی میلیون ها نفر در جهان که تعداد زیادی از آن ها کودک هستند در معرض خطر قرار دارد.

در مقدمه این گزارش همه گیری، به عنوان عامل اصلی افزایش گرسنگی در جهان اعلام شده که زندگی و معیشت مردم را به خطر انداخته است.

پنج آژانس سازمان ملل در این گزارش ابراز امیدواری کرده اند که با افزایش اقدامات دیپلماتیک در مقطع حساس فعلی امنیت غذایی در جهان بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: کرونا، گرسنگی را در جهان افزایش داد

سازمان ملل: کرونا، گرسنگی را در جهان افزایش داد