مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-12سياسي

افراد «65 سال به بالا» چگونه واکسن تزریق کنند؟


افراد بالای 65 سال برای دریافت واکسن کووید19 در سامانه salamat.

gov.

ir ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، این روزها فرآیند واکسیناسیون ثبت نام کنند و منتظر دریافت پیامک برای مراجعه باشند.

این وزارتخانه با اشاره به فعالیت پایگاه ­های تجمیعی واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، ضمن تشکر از مشارکت حداکثری دستگاه ­های دولتی و غیردولتی جهت سازماندهی و توسعه ظرفیت اجرای برنامه ملی واکسیناسیون براساس جمعیت تحت پوشش دانشگاه ­های علوم پزشکی، همکاری درون بخشی همه معاونت­ های دانشگاه­ های علوم پزشکی سراسر کشور مورد تاکید قرار می­ گیرد.

با توجه به اینکه از واکسینه کردن مراجعه­ کنندگان بدون نوبت پرهیز خواهد شد، بر ثبت و تزریق واکسن افراد دارای نوبت با کمترین تأخیر زمانی نسبت به زمان نوبت دهی، تاکید می ­شود.

در شهرهای بالای بیست هزار نفر به هیچوجه نوبت­ دهی دستی انجام نمی­ شود و به منظور تسهیل و تسریع در ثبت واکسن در تمامی سامانه ­های سطح یک توسط راهبر سیستم به منظور نوبت­ دهی هوشمند ثبت سریع ساعت فعالیت و ظرفیت روزانه پایگاه­ های تجمیعی واکسیناسیون (مجموع ظرفیت روزانه تزریق نوبت اول و دوم) و همچنین استفاده از بارکدخوان یا اپلیکیشن موبایل توسط دانشگاه ­هایی که از سامانه سیب استفاده می­ کنند، مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد «65 سال به بالا» چگونه واکسن تزریق کنند؟

افراد «65 سال به بالا» چگونه واکسن تزریق کنند؟