مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-12حوادث

کلاهبرداران میلیاردی در یزد دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو متهم به کلاهبرداری و جعل و فروش تعدادی از املاک یک مالباخته به ارزش 252 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو متهم به کلاهبرداری و جعل و فروش تعدادی از املاک یک مالباخته به ارزش 252 میلیارد ریال خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: به دنبال مراجعه و شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری و فروش اراضی تحت مالکیت وی در شهر یزد توسط افرادی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند، فردی با اقدامات متقلبانه و جعل اسناد و مدارک، 12 قطعه از زمین های مسکونی مال باخته را به دیگران به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با در دست داشتن وکالت جهت پیگیری امور ثبتی زمین ها اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضایی وی را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تخصصی انجام شده با قرار گرفتن در برابر دلایل و ادله موثق پلیس، به جعل سند و فروش این ملک ها به ارزش 252 میلیارد ریال با همدستی فرد دیگری به شهروندان اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران میلیاردی در یزد دستگیر شدند

کلاهبرداران میلیاردی در یزد دستگیر شدند