مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-12اقتصادي

«طرقبه و شاندیز» بالاترین مصرف سرانه آب در بین شهرستان های خراسان رضوی را دارد


معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای خراسان رضوی گفت: شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) دارای بالاترین مصرف سرانه آب در بین شهرستان های خراسان رضوی است و علت این سرانه بالا هم وجود فضای سبز خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، مهدی جهان طلب با اشاره به توسعه ساخت و ساز باغ ویلا در منطقه اظهار کرد: مصرف آب در این واحدها با وجود برخورداری از انشعاب مجاز در حد بالایی قرار دارد.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای خراسان رضوی ابراز کرد: شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) دارای بالاترین مصرف سرانه آب در بین شهرستان های خراسان رضوی است و علت این سرانه بالا هم وجود فضای سبز خانگی، باغات، باغ ویلاها و باغ تالارها در این شهرستان است.

وی با اشاره به ورود سالانه بیش از 28.

5 میلیون خودرو به شهرستان بینالود افزود: چنانچه میانگین سرنشین هر خودرو سه نفر درنظر گرفته شود، هر سال 60 میلیون نفر وارد طرقبه و شاندیز می شوند که فشار مضاعفی را به منابع آب منطقه تحمیل می کند.

جهان طلب از انشعاب های غیرمجاز به عنوان چالش مهم بخش آب شهرستان بینالود نام برد که در صورت تشدید و برخورد قانونی و قضایی با متخلفان، کمبود آب مشترکان دارای مصرف متعادل برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرقبه و شاندیز» بالاترین مصرف سرانه آب در بین شهرستان های خراسان رضوی را دارد

«طرقبه و شاندیز» بالاترین مصرف سرانه آب در بین شهرستان های خراسان رضوی را دارد