مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-10بين الملل

فعالان ضد صهیونیسم خواستار تحریم پوما شدند


صد ها تن از فعالان ضد صهیونیسم و اقشار مختلف مردم در چندین شهر انگلیس دست به تظاهرات زده و خواستار تحریم محصولات شرکت ورزشی پوما شدند که با اتحادیه فوتبال رژیم اشغال گر قدس قرارداد همکاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اعضای ائتلاف همبستگی با فلسطین در شهر های لندن، برایتون، لیورپول، چستر و دیگر مناطق انگلیس مقابل شعبه های خرده فروشی پوما تجمع کرده و شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

آن ها همچنین شعارنوشته هایی را در دست داشتند که روی آن نوشته بود دست از حمایت رژیم آپارتاید اسراییل بردارید و جنایت در فلسطین را متوقف کنید.

برخی معترضان که پرچم فلسطین را حمل می کردند، کنار ورودی شعبه های پوما ایستاده و مردم را از خرید محصولات این شرکت نهی می کردند.

شرکت پوما حامی اصلی فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی است و در سرزمین های اشغالی، تاسیسات ورزشی ساخته است.

براساس قوانین بین المللی، هرگونه تاسیسات در سرزمین های فلسطینیان، جنایت جنگی است، اما شرکت پوما، علاوه بر کمک به این اقدامات غیر قانونی، تلاش می کند تا پای صهیونیست ها را به مناسبت های ورزشی در جهان نیز باز کند.

پیشتر، بیش از 200 باشگاه ورزشی فلسطین در نامه ای از شرکت پوما خواستند تا به قرارداد حمایتی این شرکت با فدراسیون فوتبال اسراییل پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان ضد صهیونیسم خواستار تحریم پوما شدند

فعالان ضد صهیونیسم خواستار تحریم پوما شدند