مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-10اقتصادي

توزیع 10 هزار تن جو میان دامداران خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از توزیع 10 هزار تن جو میان دامداران استان خبر داد و گفت: هفت هزار تن علوفه از سر شاخه های نیشکر در حال آماده سازی است.

- خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در روزهای اخیر حدود 10 هزار تن جو برای دام ها توزیع شده و طبق توافق با توسعه نیشکر قریب به هفت هزار تن علوفه سرشاخه های نیشکر در حال آماده سازی برای توزیع میان دامداران است.

وی افزود: سهمیه جو در اختیار اتحادیه دامداران قرار گرفته و سایر نهاده ها نیز در حال تهیه هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با اشاره به سواستفاده دلالان و واسطه گران در فرآیند توزیع علوفه ها، گفت: امکان اتفاق چنین موضوعی بعید است چراکه بخش امور دام سازمان بصورت مستقیم با اتحادیه دامداران در ارتباط است و بحث سواستفاده در توزیع کنترل می شود.

وی ادامه داد: خوزستان در تولید ذرت با سهم 38 درصدی رتبه نخست کشور را دارا است که بر همین اساس برای تولید علوفه های تر نیز برنامه ریزی هایی در حال انجام است.

خدارحم امیری زاده تصریح کرد: باتوجه به بحران و تنش های بی آبی به ویژه در حوزه دز، کشت های تابستانه به یک سوم کاهش یافته اند اما برنامه داریم که ذرت نیز به عنوان یک علوفه تر در خوزستان کشت شود تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار تن جو میان دامداران خوزستان

توزیع 10 هزار تن جو میان دامداران خوزستان