مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 18:302021-07-09سياسي

رؤسای سه مرکز علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی معرفی شدند


با حضور تولیت آستان قدس رضوی، روسای جدید بنیاد پژوهش های اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرسه عالی فقاهت این آستان معرفی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، روسای جدید بنیاد پژوهش های اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرسه عالی فقاهت این آستان معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس و جمعی دیگر از معاونان و مدیران این آستان مقدس برگزار شد، فرامرز قراملکی به عنوان مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی، حجت الاسلام علی خیاط به عنوان رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری به عنوان مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) منصوب شدند.

عبدالحمید طالبی، رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم اظهار کرد: برای ارائه بهتر خدمات در مجموعه آستان قدس رضوی نیازمند انسجام و هم افزایی تمام مجموعه ها هستیم.

ماموریت و وظیفه ما بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر زائران از معارف رضوی و زیارت حضرت رضا(ع) است که در همین راستا ما باید برنامه های مستدل، علمی، کارشناسی شده و اجرایی تهیه و ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری موسسات و مراکز وابسته به سازمان علمی و فرهنگی اعم از بنیاد پژوهش های اسلامی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای سه مرکز علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی معرفی شدند

رؤسای سه مرکز علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی معرفی شدند