مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-07ورزشي

مهرافشانی جوانان اخلاق مدار از دژسپید نورآباد به سراسر ایران


سمن جوانان اخلاق مدار دژسپید ممسنی، یکی از موفق ترین الگوهای فعالیت اجتماعی است که تاکنون ایده های نابی را در امور جوانان در سطح ملی با مشارکت جوانان عضو این سمن در شهرستان ممسنی به انجام رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، در میان گروه های جوان فعال و جهادگر، به جمعی رسیدیم که با حضور رنگارنگ و چند بعدی شان در فعالیت های اجتماعی طرحی نو در انداخته اند و  با کار گروهی و نگاهی فراگیر، الگوی بسیار موفقی برای تمام جوانان ایران زمین هستند.

کمتر کسی از ورزشکاران یا فعالان فرهنگی و اجتماعی را در متمرکز، در سمن جوانان اخلاق مدار دژسپید دنبال می کند و از 10 ماه پیش نیز مجوز رسمی فعالیتشان را از سازمان ورزش و جوانان استان گرفته و با عضویت 100 نفر از جوانان با دانش و فرهیخته ممسنی تبار، به عنوان اولین سمن رسمی اداره ورزش و جوانان این شهرستان مشغول خدمات جهادی در عرصه ورزش و فرهنگ می باشند.

از چرایی انتخاب اسم سمن پرسیدم و مرادی با روحیه پهلوانی همیشگی و با حس غرور برگرفته از ارق ملی و علاقه به سرزمین مادری، از تاریخچه دژ سپید و اهمیت این قلعه در طول تاریخ گفت.

به گفته مرادی که برگفته از منابع تاریخی است؛ دژ سپید یا قلعه سفید قلعه ذکر شده در شاهنامه است که در شهرستان ممسنی قرار دارد، این دژ سرحدی ایران بر مرز ایران و توران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرافشانی جوانان اخلاق مدار از دژسپید نورآباد به سراسر ایران

مهرافشانی جوانان اخلاق مدار از دژسپید نورآباد به سراسر ایران