مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-06سياسي

امیر صباحی فرد : ایران جزو قدرت های پدافندی دنیاست


فرمانده نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی ارومیه گفت: امروزهیچ وابستگی به هیچ کشوری در خصوص ساخت و خرید تجهیزات پدافندی نداریم و کشور جمهوری اسلامی ایران جزو یکی از قدرت های بزرگ پدافند هوایی دنیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود از یگان های پدافندی در شمال غرب، با حضور در استان آذربایجان غربی از سایت رادار مطلع الفجر پلدشت، ایستگاه اطلاعات شناسایی و گروه پدافند هوایی ارومیه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان دفاعی مواضع و سایت های موشکی، راداری و دیدبانی مستقر در این استان را مورد ارزیابی قرا داد.

وی در جمع کارکنان و فرماندهان گروه پدافند هوایی ارومیه، گفت : رادار مطلع الفجر جز تجهیزات صددرصد بومی است که ساخت دستان توانمند و پرقدرت عزیزان متخصص ما در ایران اسلامی است که امروز در این خطهٔ مهم مرزی عملیاتی است.

امیر سرتیپ صباحی فرد افزود: وقتی تاریخچه تجهیزات پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن را بررسی می کنیم می بینیم تجهیزاتی که ما استفاده می کردیم صرفاً تجهیزات خارجی بود، اما امروز با لبیک به منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) به این مرحله از قدرت و توان داخلی رسیده ایم که توانایی کشف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد : ایران جزو قدرت های پدافندی دنیاست

امیر صباحی فرد : ایران جزو قدرت های پدافندی دنیاست