مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-05اجتماعي

همه دانش آموزان با نیازهای ویژه تبلت رایگان می گیرند


معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اختصاص تبلت رایگان به دانش آموزان با نیازهای ویژه فاقد تبلت در کشور خبر داد.

- سید جواد حسینی امروز(14 تیر) در آیین افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان گیلانغرب در کرمانشاه با بیان اینکه در عصر کرونا 600 دانش آموز با نیازهای ویژه در کشور تبلت رایگان دریافت کرده اند، گفت: دانش آموزانی که در حوزه آموزش و پرورش استثنایی مشغول تحصیل بوده و تبلت ندارند، تبلت رایگان دریافت خواهند کرد.

حسینی سپس با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته در کشور برای ایجاد مدارس استثنایی، گفت: بر اساس این نیازسنجی باید 210 مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درکشور ساخته می شد که از اسفند سال 1398 کار ساخت این نوع مدارس را در کشور آغاز کردیم و امروز این مدرسه در شهرستان گیلانغرب یکصد و چهل و هشتمین مدرسه ای است که در کشور در قالب طرح از خشت تا بهشت افتتاح شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه اشاره ای هم به اقدامات انجام شده در طول دوران حضورش در آموزش و پرورش استثنایی کشور در یک سال گذشته داشت و گفت: زمان ورودم به آموزش و پرورش استثنایی 1521 مدرسه استثنایی در کشور داشتیم که امروز این تعداد به 1720 مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دانش آموزان با نیازهای ویژه تبلت رایگان می گیرند

همه دانش آموزان با نیازهای ویژه تبلت رایگان می گیرند