مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-03سياسي

دعوت دامپزشکی خراسان رضوی از خیرین برای ذبح غیرحضوری دام در روز عید قربان


جلسه هماهنگی عید قربان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برگزار شد و طی آن، از عموم خیرین استان دعوت شد تا ذبح غیرحضوری دام را در روز عید قربان انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، جلسه هماهنگی عید قربان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برگزار شد و طی آن، از عموم خیرین استان دعوت شد تا ذبح غیرحضوری دام را در روز عید قربان انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جلسه اظهار کرد: ورود خرافاتی نظیر خونمالی به سنت حسنه قربانی دام ازجمله معضلاتی است که باید با فرهنگ سازی و کمک رسانه های ارتباط جمعی در جهت رفع آن تلاش کرد.

حجت الاسلام محمدحسن شورورزی بابیان اینکه طرح بهداشتی دامپزشکی در عید قربان، نمودی از همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی است که هرساله در تمامی نقاط استان و کشور در حال اجراست، ابراز کرد: طی سال های اخیر نیز اقدامات مناسبی جهت هدایت دام های قربانی در این روز به کشتارگاه ها انجام شده که با تلاش های انجام شده امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دامپزشکی خراسان رضوی از خیرین برای ذبح غیرحضوری دام در روز عید قربان

دعوت دامپزشکی خراسان رضوی از خیرین برای ذبح غیرحضوری دام در روز عید قربان