مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-01اجتماعي

باران و رعدو برق در راه است/ اختلاف 30 درجه ای دما در خراسان رضوی


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط این استان از جمله مشهد افزایش ابر، پایداری گرمای هوا و برای نواحی شمالی و کوهستانی بارش رگبار باران و رعدوبرق را پیش بینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه های آینده ‎نگری و تصاویر ماهواره، برای شمال غرب خراسان رضوی و دامنه های بینالود رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی شده که روزهای ابتدایی هفته آینده بر میزان و گستردگی بارش افزوده خواهد شد.

در این مدت به خصوص از روز شنبه علاوه بر آبگرفتگی معابر، در شمال غرب خراسان رضوی سیلابی شدن مسیل ها و رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 13 درجه سانتیگراد خنک ترین و سرخس با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب 22 و 37 درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین آسمان امروز شهرستان مشهد، قسمتی ابری، بعدازظهر ابری با وزش باد به نسبت شدید و احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در سردترین زمان 24 درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به 38 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و رعدو برق در راه است/ اختلاف 30 درجه ای دما در خراسان رضوی

باران و رعدو برق در راه است/ اختلاف 30 درجه ای دما در خراسان رضوی