مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-30بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس های خصوصی شان تهدید کرد!


گروهی از چهره های حقوقی زن پس از آنکه تظاهراتشان در رام الله سرکوب شده و مورد حمله، آزار جنسی و سرقت تلفن های همراه و وسایل شخصی شان قرار گرفتند، - تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس های خصوصی شان تهدید کرد! گروهی از چهره های حقوقی زن پس از آنکه تظاهراتشان در رام الله سرکوب شده و مورد حمله، آزار جنسی و سرقت تلفن های همراه و وسایل شخصی شان قرار گرفتند، حمله شدیدی را علیه نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، گروهی از چهره های حقوقی زن فلسطینی با انتشار مطلبی در صفحه میهن آزاد، زنان آزاد در فیسبوک فاش کردند، تظاهرکنندگان زنی که در جریان اعتراضات در رام الله مورد ضرب و شتم نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفته و تلفن های همراهشان به سرقت رفتند، تهدید شدند اگر از شرکت در هر گونه فعالیت اعتراضی انصراف ندهند، عکس ها و فیلم های گوشی های همراه آنها پخش می شوند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: استفاده از خشونت فیزیکی و جنسی علیه زنان به ابزاری برای بستن دهان ها و انگ چسباندن به فرآیندهای انقلابی تبدیل شده است.

همچنین در این بیانیه درباره اتفاقات رخ داده در تظاهرات رام الله آمده است: روز گذشته تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهراتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس های خصوصی شان تهدید کرد!

تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس های خصوصی شان تهدید کرد!