مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-29اقتصادي

رقابت حوادث ترافیکی و کرونا برای گرفتن جان مردم


با توجه به آمارهای مختلفی که از سوی مراجع تحقیقاتی و علمی داخلی و خارجی در زمینهٔ حوادث ترافیکی مطرح می شود جای این سؤال باقی است که علت بالا بودن آمار این حوادث و مصدومان و کشته ­های آن چیست؟ - بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، ایران نرخ 20.

5 مرگ در هر صد هزار نفر جمعیت را دارد و بر اساس آمارهای منتشرشده سالانه حدود 800 هزار تصادف رانندگی و 18 هزار فوتی به صورت میانگین در کشور رخ می دهد که منجر به کشته شدن روزانه بین 40 تا 50 نفر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نورالهی کارشناس مدیریت بحران در یادداشتی با عنوان رقابت حوادث ترافیکی و کرونا برای گرفتن جان مردم نوشت: حوادث و سوانح ترافیکی ازجمله موضوعات مهم و داغ کشور طی سال ­های اخیر است.

به طوری که هر روزه تعدادی از هم وطنان در اثر وقوع حوادث و سوانح رانندگی در سطح جاده های بزرگ و کوچک و حتی داخل شهرهای کشور کشته و یا مصدوم می­شوند.

حادثه اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در استان آذربایجان غربی و حادثه اتوبوس حامل سربازان در استان یزد، داغ جدیدی بود که در این روزهای سخت کرونایی بر دل مردم نشست.

گویا حوادث ترافیکی و ویروس کرونا در رقابتی تنگاتنگ برای گرفتن جان مردم هستند و متولیان امر نیز در زدن توپ در زمین دیگری رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت حوادث ترافیکی و کرونا برای گرفتن جان مردم

رقابت حوادث ترافیکی و کرونا برای گرفتن جان مردم