مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-29سياسي

وزیر دفاع جدید لیبی یکشنبه معرفی می شود


شورای ریاستی لیبی از نخست وزیر دولت وحدت ملی این کشور خواست در نشست یکشنبه آتی جهت رایزنی برای تعیین وزیر دفاع حضور یابد.

- شورای ریاستی لیبی از نخست وزیر دولت وحدت ملی این کشور خواست در نشست یکشنبه آتی جهت رایزنی برای تعیین وزیر دفاع حضور یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، شورای ریاستی لیبی در بیانیه ای خطاب به عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از او خواست جهت رایزنی درباره موضوع تعیین وزیر دفاع در نشستی که یکشنبه آتی در دفتر فرمانده عالی ارتش لیبی برگزار خواهد شد، شرکت کند.

شورای ریاستی لیبی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: در صورتی که الدبیبه در نشست حضور نیابد، شورا خود در این مورد تصمیم خواهد گرفت و گزینه انتخابی را جهت رای گیری به پارلمان معرفی خواهد کرد.

نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی پیشتر دلیل تاخیر در معرفی وزرای دفاع و امور خارجه کابینه خود را برخی فشارهای بین المللی اعلام کرده بود.

او در جریان بحث ها و گفتگوها با نمایندگان پارلمان در جلسه اعطای رای اعتماد به کابینه اش اظهار کرد: آنچه باعث خالی ماندن وزارتخانه های دفاع و امور خارجه شده، نبود توافق داخلی درباره یک فرد معین است و صراحتا می گویم برخی فشارهای بین المللی در این رابطه وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع جدید لیبی یکشنبه معرفی می شود

وزیر دفاع جدید لیبی یکشنبه معرفی می شود