مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 22:452021-06-28سياسي

رییس جمهور منتخب، اجازه تغییر وضعیت تعاملی به تقابلی را ندهد


یک کارشناس مسائل بین الملل، با بیان اینکه امروز صنعت هسته ای کشور با تلاش نخبگان علمی کشور به پیشرفت مناسب و غیرقابل بازگشتی دست یافته است، - یک کارشناس مسائل بین الملل، با بیان اینکه امروز صنعت هسته ای کشور با تلاش نخبگان علمی کشور به پیشرفت مناسب و غیرقابل بازگشتی دست یافته است، گفت: در حال حاضر تلاش رییس جمهور منتخب پیرامون مسئله هسته ای ایران بیش از هر چیز باید جلوگیری از تداوم بحران باشد.

رضا ذبیحی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص نحوه ی مناسب مدیریت مسئله هسته ای در دولت آینده گفت: امروز در صنعت هسته ای به قدری به پیشرفت رسیده ایم که همگان به بومی شدن این صنعت در کشور اذعان دارند و لذا در حال حاضر آنچه مهم است برخورداری از مزایای این صنعت است، بدون اینکه کشور دچار بحران در روابط خارجی شود.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه رییس جمهور منتخب نباید اجازه تغییر وضعیت تعاملی به تقابلی را بدهد، افزود: امروز مهمترین آرزوی مقامات اسراییلی این است که برجام به نتیجه نرسد و دولت جدید اسراییل در همین راستا تلاش های تازه ای را به منظور متقاعد کردن آمریکا برای نپیوستن به برجام آغاز کرده است.

ذبیحی ادامه داد: بنابراین دوراندیشی و خردورزی حکم می کند بگونه ای اقدام گردد که اهداف و نیات اسراییلی ها در این زمینه خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب، اجازه تغییر وضعیت تعاملی به تقابلی را ندهد

رییس جمهور منتخب، اجازه تغییر وضعیت تعاملی به تقابلی را ندهد