مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-27ورزشي

گفتگوی مهر با دختر طلسم شکن/ از 8 سال پیش دنبال سهمیه المپیک بودم


بانوی ملی پوش بدمینتون ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شده با تاکید بر طلسم شکنی که برای این مهم داشته گفت: بعد از 8 سال رویایم برای حضور در المپیک محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ) تکلیف المپیکی شدنش را به تاخیر انداخت.

این در حالی است که ثریا آقایی برای المپیک 2016 ریو هم به عنوان بازیکن رزرو در آستانه کسب سهمیه قرار داشت اما آسیب دیدگی در فینال مسابقات زامبیا و از دست دادن رقابت های انتخابی باقی مانده مانع از تحقق هدف وی شد.

با این اوصاف و با وجود شرایط کرونایی ایجاد شده، آقایی مصمم به کسب سهمیه برای المپیک توکیو بود و حتی موقعیت خود را تا رده بازیکنان رزرو هم ارتقا داد اما در میانه مسیر دچار آسیب دیدگی شد و همین مسئله هم سنگ بزرگی در راه المپیکی شدن انداخت.

در جریان رقابت های بدمینتون باشگاهی بانوان کشور که از مهرماه سال گذشته آغاز شد و در هفته نهم این مسابقات ثریا آقایی بازیکن تیم میلاد تبریز در جریان دیدار این تیم با آکادمی تهران دچار آسیب دیدگی شد به گونه ای که دیدارهای باقیمانده تیم باشگاهی اش را از دست داد و در نهایت هم به خاطر پارگی رباط صلیبی کارش به جراحی کشیده شد.

به همین دلیل وی طی ماه های گذشته در هیچ رویداد گزینشی دیگری شرکت نکرد اما انصراف یک بازیکن هلندی از حضور در المپیک و از طرفی کسب سهمیه بازیکن مصری در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مهر با دختر طلسم شکن/ از 8 سال پیش دنبال سهمیه المپیک بودم

گفتگوی مهر با دختر طلسم شکن/ از 8 سال پیش دنبال سهمیه المپیک بودم